تاریخ انتشار: 01 شهریور 1388 - 00:00:00
کد خبر: 1434

دست رد مجمع نیروهای خط امام(ره) به سینه موسوی

عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام (ره)، همچنین از برگزاری جلسه‌ای درون حزبی توسط مجمع نیروهای خط امام (ره) خبر داد و بیان داشت: ممکن است در جلسه‌ این هفته به موضوع عضویت در این جبهه با توجه به مغایرت آن با اساسنامه حزب پرداخت.

خبرنامه دانشجویان ایران:قاسم صدقیانی، عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام (ره) در گفت‌وگو با«خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل از فارس، اظهار داشت: اساسنامه مجمع نیروهای خط امام (ره)، اجازه عضویت همزمان اعضای خود در این جبهه یا حزبی دیگر را نمی‌دهد.

وی افزود: با توجه به این موضوع اگر کسی از اعضاء بخواهد به جبهه سیاسی موسوی بپیوندد باید از عضویت در مجمع نیروهای خط امام (ره) استعفا دهد.

عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام (ره)، همچنین از برگزاری جلسه‌ای درون حزبی توسط مجمع نیروهای خط امام (ره) خبر داد و بیان داشت: ممکن است در جلسه‌ این هفته به موضوع عضویت در این جبهه با توجه به مغایرت آن با اساسنامه حزب پرداخت.

نماینده سابق مردم در مجلس شورای اسلامی، ضمن اعلام حمایت از تصمیم برای تأسیس این تشکل تأکید کرد: من از هر تشکیلاتی که در هر نقطه‌ای از زمین فعالیت کند فارغ از این که برای کدام جناح یا گروه فعالیت کند حمایت می‌کنم چرا که فعالیت تشکیلاتی بهتر از فعالیت‌های زیرزمینی است.

وی ادامه داد: در مورد فعالیت‌های زیرزمینی هیچ کس ضامن حرکات و کارهای آنها نخواهد بود و هزینه مردم برای کنترل آنها بالا می‌رود اما با ایجاد تشکلی رسمی این مسائل به نحو بهتری کنترل خواهد شد.

عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام (ره)، با اشاره به این که اصلاح‌طلبان در اقلیت قرار دارند، گفت: زمانی اصلاح‌طلبان در اکثریت بودند و در آن زمان تندروی کردند و چون اکثریت جامعه را کسب کرده بودند جناح مقابل را متهم می‌کردند. امروز نیز اصلاح‌طلبان در اقلیت و اصول‌گرایان در اکثریت هستند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تا کنون هزاران کودک در غزه جان باخته‌اند
جان باختن ۱۴ تن از حجاج اردنی در مکه
بلینگام نسخه بازی خاص خودش را دارد
دیگر نمی‌توانیم به جنگ غزه ادامه دهیم
تشدید حملات حزب‌الله ما را به درگیری گسترده‌تر می‌کشاند
افشای یک اتفاق باورنکردنی در پاداش کارلوس کی‌روش!
توجه نکردن به هوش مصنوعی کشور را چهار سال عقب می‌اندازد
ترامپ، قطبی‌تر از بایدن
پیروزی بزرگ ایران برابر سوئد
دولت کاندیدایی در انتخابات ندارد
نتایج کامل روز سوم و برنامه روز چهارم یورو ۲۰۲۴
انضباط مالی باید در اولویت دولت باشد
نگاه غربی و شرقی به زن ؛ دوگانه ایی که هیچ تفاوتی ندارد
پیام رهبر انقلاب به حجاج بیت‌الله الحرام در سال‌های اخیر
احتمال برخورد قضایی با رضا جاودانی
فعلا اپوزیسیون برای ۴۰ روز عزادار است!
نشست اهالی صنعت با سعید جلیلی +عکس
عکس/ قرائت دعای پرفیض عرفه در حرم امام رضا (ع)
پزشکیان: بنده رهبری را قبول دارم و اصلا ذوب در او هستم
جاده چالوس باز شد
مراسم دعای عرفه در دانشگاه تهران +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top